wtorek, 12 lipca 2016

Opinie o tabletkach na odchudzanie

anulahnid: „Zaczęłam stosować hoodie 5 dni temu, ale nie działa mnie jakoś specjalnie, jem przed każdym posiłkiem, ciągle mam ogromny apetyt i wilczy głód. Być może większy niż porzednio, niby producent zapewnia, że zacznie działać dopiero po 5 dniach, albo nawet poźniej, jednak nie wiem czy powinnam w to uwierzyć...;/”

raita: „ja czytałam gdzieś artykuł o tej całej Hoodi...Podobno żadne z naukowych badań nie potwierdziło jej skutecznosci w odchudzaniu. A drugi problem jest taki, ze podobno wiekszosc produktow reklamujacych się jako zawierające hoodie (80%) - wcale jej nie posiadają albo tylko w znikomej ilosci”

marianna pe*: „Hoodia nic nie daje, wydajesz tylko kasę poszukajcie sobie ktoś żeruje na naiwności ludzkiej i zarabia a sprzedaje gówno w opakowaniu”

 
 

Opinie na temat Hoodia Gordonii Plus wydają się być miażdżące. Preparat nie tylko nie przynosi spodziewanych efektów, ale nawet może powodować skutki odwrotne! Dodając do tego wysoką cenę oraz chęć oszukania konsumentów (większość preparatów tego typu nie zawiera nawet Hoodi) otrzymujemy produkt, który na pewno nie jest godny polecenia i który nie pomoże zwalczyć nadwagi!

http://biodyne.org | portal randkowy sympatia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz